خانه

10 عطر ارزان قیمت زنانه

برای خرید عطر، همیشه مجبور نیستید، زیاد هزینه کنید، عطرهای شگفت انگیزی وجود دارند که مقرون به صرفه هستند. تنها مسئله این است که بدانید وقتی صحبت از رایحه‌های خوشبو به میان می‌آید، چه عطری را از کجا تهیه کنید. با اطمینان می‌توانیم بگوییم که بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه را به شما معرفی می‌کنیم که شما را تحت تأثیر قرار می‌دهند!

بنابراین، چه به دنبال یک رایحه مقرون به صرفه برای خود و چه یک ایده ارزان قیمت برای هدیه‌ای گران‌بها هستید، این مجموعه‌ای از بهترین عطرهای زنانه با قیمت مناسب و تضمینی برای شما خواهد بود.

1. VERA WANG PRINCESS

بیایید لحظه‌ای به یکی از زیباترین شیشه‌هایی که تا به حال دیده‌ایم، خیره شویم!

به ما اعتماد کنید، رایحه عطر VERA WANG PRINCESS زنانه ارزان قیمت به اندازه شیشه قلبی شکل بنفش و تاجی که روی آن قرار دارد، حیرت انگیز است. با رایحه شیرین وانیلی ملایم شروع شده (نت اولیه) و با  رایحه نیلوفری آبی، سیب و ماندارین پایان می‌یابد (نت پایه). به علاوه، نت‌هایی از کهربا برای یک پیچ و تاب گرم و تند نیز در آن وجود دارد.

بهترین عطرهای ارزان قیمت زنانه

2. GHOST ORB OF NIGHT

وقتی صحبت از بهترین عطر ارزان قیمت برای خانم‌ها می شود، حتماً Orb of Night را گوشه ذهنتان داشته باشید. این عطر برای طرفداران عطرهای غنی و گلی عالی است. بادام، ماندارین و گیلاس را با فریزیا، شکوفه پرتقال، کارامل و مشک سفید مخلوط می‌کند. نمی‌توان انکار کرد که رایحه‌ی مست کننده‌ای دارد که می‌خواهید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید!

3. MOSCHINO CHEAP & CHIC

Cheap & Chic به دلیل داشتن یک بسته‌بندی شیک و خارق‌العاده، چند امتیاز به دست می‌آورد. این عطر با یک رایحه ملایم از گل سوسن، گل رز و فریزیا شروع می‌شود و با رایحه پرتقال، انگور فرنگی و بادیان ستاره‌ای پایان می‌یابد. این عطر به عنوان یکی از بهترین عطرهای مقرون به صرفه برای زنان، می‌تواند جایگاهش را روی میز آرایش حفظ کند.

4. BILLIE EILISH

به دنبال عطری ارزان برای خانم‌ها هستید که شما را شگفت زده کند و تحسین‌های بیشماری را برایتان به همراه داشته باشد؟

Billie Eilish! همه چیز دارد. ماندارین شاداب و توت قرمز، ادویه‌های نرم، کاکائو، وانیل خامه‌ای و حتی نت‌های چوبی جذاب. این عطر مشهور، تضمینی برای بهتر شدن حال شماست.

5. MARC JACOBS Daisy Love

هر عطری که Marc Jacobs تولید کند، مسلماً سَبُک، مطبوع، پر جنب و جوش و جذاب است و Daisy Love نیز از این قاعده مستثنی نیست. رایحه اصلی این عطر نمادین، ترکیب کلاسیک و مدرن نت‌های گل‌دار، تمشک وحشی، مشک ترمه درخشان و چوب خشک شده است. این عطر را به عنوان یکی از بهترین عطرهای مقرون به صرفه برای زنان معرفی می‌کنیم.

6. Burberry Touch

همیشه لازم نیست مقدار زیادی پول خرج کنید تا بوی شگفت انگیزی داشته باشید. ترکیب انگور فرنگی سیاه، دانه فلفل صورتی، یاس و وانیل در این عطر زنانه مقرون به صرفه، Burberry Touch را به یک عطر پرطرفدار تبدیل کرده است. علاوه بر این، در انتها، رایحه ملایمی از چوب سدر و خزه بلوط دارد که آن را به یک عطر همه چیز تمام تبدیل کرده است.

7. THE PERFUME EDIT Citrus Fresco

به عطر جدید مورد علاقه (و مقرون به صرفه) خود سلام کنید!

اگر به دنبال عطری با طراوت هستید، به این عطر زنانه ارزان قیمت نگاه کنید. با ترکیبی نیروبخش از لیموی خشک، لیمو شیرین، شمعدانی، اسطوخودوس و رزماری، روزهای تابستان را برای شما به خاطراتی فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. ما آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم و مطمئنیم که شما آن را دوست خواهید داشت.

8. MICHAEL KORS Sexy Amber

Sexy Amber می‌تواند پرطرفدارترین عطر در مجموعه عطر شما باشد و البته که دلیل خوبی هم دارد.

نت‌های عنبر، چوب صندل و گل‌های سفید، رایحه‌ای گرم و جذاب و بسیار ملایم ایجاد می‌کنند. بدون شک یکی از بهترین عطرهای مقرون به صرفه برای خانم‌ها است.

9. DKNY GOLDEN DELICIOUS

ما یک خبر عالی برای شما داریم: پرداخت مقدار زیادی پول، برای عطرهای خوشبو همیشه ضروری نیست.

GOLDEN DELICIOUS با قیمتی ارزان، هوش از سر شما می‌پراند! با ترکیبی عالی از سیب شاداب، شکوفه پرتقال، آلو و ارکیده، به راحتی می توان فهمید که چرا یکی از بهترین عطرهای مقرون به صرفه برای زنان است. به علاوه، از این رایحه تازه و ماندگار تنها یک اسپری نیاز دارید.

10. ARIANA GRANDE THANK U, NEXT

هیچ مجموعه‌ای از بهترین عطرهای ارزان قیمت بدون U، Next کامل نمی شود. نت‌های آبدار ملایم گلابی سفید و تمشک وحشی با مشک مخملی، نارگیل خامه‌ای و گل رز لطیف ترکیب می‌شوند تا رایحه‌ای شیرین که مملو از روحیه است به وجود بیاید که یک عطر مشهور و رویایی است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *