سفارش من کجاست؟

هنگامی که سفارش شما از انبار ما ارسال شد، یک ایمیل ارسال با لینک پیگیری پست دریافت خواهید کرد. سپس می توانید بسته را مستقیماً با کد ارسالی پیگیری کنید. سفارشات معمولاً ظرف یک روز کاری ارسال می شوند. اگر نمی توانید ایمیل خود را پیدا کنید، پوشه های ناخواسته/هرزنامه خود را دوباره بررسی کنید. شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر فیلم آموزشی مشکلات ایمیل را مشاهده نمایید.همچنین میتوانید با ارسال ایمیل به support@parice.ir   مشکل خود را پیگیری نمایید. همچنین شما میتوانید از خدمات چت آنلاین ما نیز استفاده کنید و با کلیک بر علامت واتساپ مستقیما به کارشناس مربوطه متصل گردید.

آیا می توانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

پس از ثبت سفارش، متأسفانه نمی توان آن را لغو یا اصلاح کرد. شما می توانید سفارش خود را با استفاده از خدمات مرجوعی رایگان ما برگردانید یا می توانید از تحویل با پیک خودداری کنید. پس از آن بسته به ما بازگردانده می شود و ما به شما بازپرداخت می کنیم. امیدواریم بتوانیم سفارشات را در آینده لغو یا اصلاح کنیم!

سفارش من به عنوان تحویل داده شده نشان داده می شود اما آن را دریافت نکرده ام؟

اگر سفارش شما به‌عنوان تحویل‌شده نشان داده می‌شود و نمی‌توانید آن را پیدا کنید، ابتدا از همسایگان خود یا هر فرد دیگری در خانواده‌تان پیگیری نمایید و یا هر مکان امن دیگری که ممکن است مرسوله توسط مامور پست رها شده باشد را بررسی کنید. اگر بسته خود را با استفاده از شماره رهگیری در ایمیل حمل و نقل ردیابی کنید، باید بتوانید ببینید که آیا بسته در مکانی امن یا نزد همسایه رها شده است. اگر هنوز نمی توانید آن را پیدا کنید، از طریق ایمیل یا چت زنده با خدمات مشتری در تماس باشید تا موضوع را برایتان بررسی کنیم. همچنین از شما می خواهیم که فرم انکار رسید را پر کنید و به سوالات آنپاسخ دهید تا بتوانیم از طریق پست موضوع را پیگیری نماییم. پس از تکمیل بررسی یا وضعیت بسته تان مشخص شده و به شما تحویل داده خواهد شد، یا سفارشتان دوباره برای شما ارسال خواهد گردید و یا مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

همچنین در این ایام خاص به دلیل حجم بالای سفارشات شاید در لحظه کارشناسان ما نتوانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل لطفا از بخش تماس با ما پیام خود را ثبت فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند و موضوع مربوطه را بررسی نمایند.

چگونه با ما در ارتباط باشید

تیم خدمات مشتری ما خوشحال است که به هر سؤال یا سؤالی درباره فروشگاه‌ها

 خدمات و محصولات ما پاسخ دهد. شما می توانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید:

تیم پشتبانی ما در ساعات زیر پاسخگوی شما خواهند بود:

                   روزهای کاری به جز پنج شنبه ها: 9-18

                   روزهای پنج شنبه: 9-14

                   روزهای جمعه و تعطیلات:9-12

ما متخصص هستیم، ما پرشور هستیم، ما اهمیت می دهیم

اینجا در The Perfume Shop، ما چیزی بیش از یک مغازه هستیم. ما یک تجارت مردمی هستیم. ما به تک تک مشتریان از انتظارات، خواسته ها، زمان و پول آنها اهمیت می دهیم. چه در وب سایت ما باشد و چه در فروشگاه های ما، تجربه شما برای ما بسیار مهم است. ما می خواهیم از ابتدا تا انتها اطمینان حاصل کنیم که شما بسیار مورد توجه قرار گرفته اید و از تجربه فروشگاه عطر ارزش زیادی کسب کرده اید. اگر قبل یا بعد از بازدید از فروشگاه عطر سؤالی دارید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

از تجربیاتتان برای ما بگویید:

ما همیشه مشتاق شنیدن بازخورد از مشتری خود هستیم – خوب یا بد، این به ما کمک می کند تا بهترین تجربه را ارائه دهیم! لطفاً یک بررسی Trustpilot برای ما بگذارید.

لینک های مفید: