نسخه کوتاه
در فروشگاه عطر و ادکلن پاریس، ما حریم خصوصی را جدی می گیریم.
دسته بندی داده های شخصی که ما پردازش می کنیم به نحوه استفاده شما از خدمات ما بستگی دارد. ما از داده های شخصی شما برای ارائه خدمات آنلاین خود مطابق با ترجیحات شما، پردازش درخواست های شما، تماس با شما در مورد محصولات و خدماتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد، ارائه قرعه کشی یا مسابقات جوایز، یا انجام خدمات اداری مربوطه استفاده می کنیم. . تمام داده های شخصی مطابق با قوانین مربوط به حفاظت از داده ها پردازش می شود.
ما فقط داده های شخصی شما را در اختیار اشخاص ثالثی قرار می دهیم که به ما در ارائه خدمات خود به شما کمک می کنند و اگر صریحاً به ما اجازه دهید، به شرکت های وابسته خود به منظور مدیریت ارتباط با مشتری، تجزیه و تحلیل و بازاریابی.
با رضایت شما، ما همچنین از کوکی ها برای اهداف بازاریابی، عملکرد و آماری استفاده می کنیم.
ما بهعنوان مشتری ارزشمند خود، گزینههای مختلفی را برای کنترل نحوه استفاده از دادههای شخصی خود به شما پیشنهاد میکنیم. برای مثال، اگر میخواهید «تنظیمات کوکی» خود را بهروزرسانی کنید، روی ابزار رضایت کوکی واقع در سمت راست پایین وبسایت ما کلیک کنید.
علاوه بر این، اگر یک حساب الکترونیکی با ما دارید (در وبسایت یا برنامه تلفن همراه)، میتوانید اطلاعات تماس و اولویتهای بازاریابی خود را در بخش «حساب من» بهروزرسانی کنید. همچنین، میتوانید از طریق تلفن – 090000000 یا با ارسال ایمیل به info@parice.ir با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید.
نسخه توسعه یافته
اصول حفظ حریم خصوصی ما
در فروشگاه عطر و ادکلن پاریس ما 5 قول حفظ حریم خصوصی داریم که نحوه استفاده و مراقبت از اطلاعات شما را توضیح می دهد. ما خواهیم کرد:
همیشه از داده های شخصی خود مطابق با قانون حفاظت از داده ها استفاده کنید.
همیشه به شما بگوییم که چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم، با آن چه می کنیم، با چه کسانی به اشتراک می گذاریم و در صورت داشتن هر گونه نگرانی با چه کسی تماس بگیرید.
اگر نمیخواهید ارتباطات بازاریابی را داشته باشید، همیشه گزینههایی برای گفتن «STOP» ارائه دهید.
همیشه برای محافظت از اطلاعات خود اقداماتی را انجام دهید و مطمئن شوید که هیچ شخص غیرمجاز به آن دسترسی ندارد.
همیشه بدون تاخیر به سوالات مربوط به اطلاعات شخصی خود پاسخ دهید.
سیاست حفظ حریم خصوصی ما
ما متعهد به محافظت از حقوق حریم خصوصی شما و اطمینان از محافظت از اطلاعات شخصی شما هستیم.
این خطمشی رازداری انواع دادههای شخصی را که جمعآوری میکنیم و نحوه پردازش و محافظت از آن دادهها را در ارتباط با خدماتی که ارائه میدهیم توضیح میدهد. این شامل اطلاعات جمعآوریشده آفلاین در فروشگاههای ما یا از طریق خدمات مشتریان ما، و بهصورت آنلاین از طریق وبسایتها، برنامههای کاربردی ما است
(از جمله برنامه های تلفن همراه) و سیستم عامل های شخص ثالث (“سایت ها”).
این خط مشی رازداری در مورد محتوای هدف ما نیز اعمال می شود، از جمله پیشنهادات آنلاین و تبلیغات برای محصولات و خدمات، که ممکن است بر اساس فعالیت آنلاین خود در وب سایت ها، پلت فرم ها و برنامه های شخص ثالث (“سایت های شخص ثالث”) مشاهده کنید. این سایتهای شخص ثالث ممکن است سیاستهای حفظ حریم خصوصی و شرایط و ضوابط خود را داشته باشند. توصیه می کنیم قبل از استفاده از آن سایت های شخص ثالث، آنها را بخوانید.
1. چه کسی مسئول اتفاقاتی است که با داده های شما می افتد؟
در رابطه با سئوالات خود میتوانید با ما در ارتباط باشید
2. چگونه می توانم با افسر حفاظت از داده ها تماس بگیرم؟
اگر در رابطه با نحوه پردازش دادههای شخصی شما سؤالی دارید، میتوانید از طریق ایمیل حفاظت از اطلاعات info@parice.ir با افسر حفاظت از دادههای ما تماس بگیرید.
3. داده های شخصی چیست؟
داده های شخصی به معنای اطلاعاتی است که می تواند به طور مستقیم یا غیرمستقیم شما را شناسایی کند (“داده های شخصی”). این معمولاً شامل اطلاعاتی مانند نام، آدرس، آدرس ایمیل و شماره تلفن شما میشود، اما میتواند شامل اطلاعات دیگری مانند آدرس IP، عادات خرید و اطلاعاتی درباره سبک زندگی یا ترجیحات شما مانند سرگرمیها و علایق شما باشد.
4. وقتی داده های شخصی خود را در اختیار ما قرار می دهید یا زمانی که ما در غیر این صورت داده های شخصی شما را دریافت می کنیم، چه اتفاقی می افتد؟
ما اطلاعات شخصی شما را مستقیماً به روشهای مختلفی جمعآوری میکنیم، برای مثال زمانی که اطلاعات خود را در اختیار ما قرار میدهید تا بهعنوان مشتری برای سایتهای ما یا بهعنوان عضو باشگاه جوایز ثبت نام کنید، برای قرعهکشی جوایز یا مسابقات ثبت نام کنید، در خبرنامه ما مشترک شوید، اطلاعات دریافت کنید. یا نامه های پستی، از برنامه های ما استفاده کنید، محصول یا خدماتی را از ما بخرید، نظرسنجی را تکمیل کنید، نظر بدهید یا درخواست دهید یا با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید.
زمانی که داده های شخصی خود را در اختیار ما قرار می دهید، آن ها را مطابق با این سیاست حفظ حریم خصوصی پردازش می کنیم. اگر نمی خواهید اطلاعات شخصی شما را به این روش پردازش کنیم، لطفاً اطلاعات شخصی خود را در اختیار ما قرار ندهید.
ما همچنین ممکن است داده های شخصی شما را از منابع دیگر، از جمله اطلاعات از منابع تجاری موجود، مانند پایگاه های داده عمومی و جمع آوری داده ها، و اطلاعات از اشخاص ثالث دریافت کنیم. اگر نمیخواهید اطلاعات شخصی شما را از منابع دیگر دریافت کنیم، لطفاً ترجیحات خود را مستقیماً با منابع مربوطه در میان بگذارید.
ما داده های شخصی شما را پردازش می کنیم تا خدمات خود را همانطور که در زیر توضیح داده شده است به شما ارائه دهیم. در موارد خاص، ما فقط در صورتی اطلاعات شخصی شما را پردازش می کنیم که شما به ما اجازه انجام این کار را داده باشید، برای مثال در بیشتر مواردی که داده های شخصی شما را برای اهداف بازاریابی پردازش می کنیم، از کوکی ها یا داده های مکان استفاده می کنیم یا اطلاعات شخصی حساس شما را پردازش می کنیم. در موارد دیگر، ممکن است برای پردازش اطلاعات شخصی شما به دلایل قانونی دیگر، مانند اجرای قرارداد با شما یا منافع مشروع، مانند پیشگیری از کلاهبرداری، تکیه کنیم.
اگر عضو باشگاه پاداش شوید، ممکن است به روشی شفاف استنباط کنیم که مایلید اطلاعات شخصی شما را برای اهداف بازاریابی پردازش کنیم. شما همیشه می توانید از ارتباطات بازاریابی خودداری کنید بدون اینکه به مزایای وفاداری خود آسیبی وارد شود.
در جایی که ما داده های شخصی شما را بر اساس رضایت شما پردازش می کنیم، رضایت شما را صریحاً و فقط برای یک هدف خاص می خواهیم. همچنین در صورت نیاز به استفاده از داده های شخصی شما برای مقاصدی که در این خط مشی رازداری پوشش داده نمی شود، از شما می خواهیم رضایت بیشتری ارائه دهید.
لطفاً برای جزئیات انواع مختلف داده های شخصی که ممکن است جمع آوری کنیم، اهداف مربوطه و مبنای قانونی چنین پردازشی، به جدول در بخش 6.1 مراجعه کنید.
5. اگر مشتری ما یک کودک باشد چه اتفاقی می افتد؟
سایت های ما برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است، اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که برخی از مشتریان زیر 13 سال محصولات را در سایت های ما مشاهده یا خریداری کنند. اگر بدانیم یک مشتری زیر 13 سال سن دارد، از داده های شخصی چنین مشتری برای اهداف بازاریابی استفاده نخواهیم کرد مگر اینکه رضایت والدین به ما ارائه شود.
توجه داشته باشید که دسترسی به بخشهای خاصی از سایتهای ما و/یا واجد شرایط بودن برای دریافت جوایز، نمونهها یا سایر جوایز ممکن است محدود به کاربران بالای یک سن خاص باشد. ما ممکن است از داده های شخصی شما برای انجام بررسی های تأیید سن و اجرای چنین محدودیت های سنی استفاده کنیم.
6. داده های شخصی شما را برای چه اهدافی پردازش می کنیم؟
6.1 ما دسته بندی های زیر از داده های شخصی را برای اهداف زیر پردازش می کنیم:
در حال مرور در سایت های ما
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
اطلاعات مربوط به نوع مرورگری که هنگام بازدید از سایت های ما استفاده می کنید، آدرس IP و دستگاه شما، لینک هایی که کلیک کرده اید، وب سایت هایی که قبل از ورود به سایت های ما بازدید کرده اید و اطلاعات جمع آوری شده توسط کوکی ها یا دستگاه های ردیابی مشابه. نام کاربری، تصویر نمایه، جنسیت، شبکهها و هر اطلاعات دیگری که هنگام استفاده از سایتهای شخص ثالث برای اشتراکگذاری انتخاب میکنید (مانند زمانی که از عملکرد «پسندیدن» در فیسبوک استفاده میکنید).
هدف از پردازش چیست؟
ما (و ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث که از طرف ما عمل می کنند) از کوکی ها و فناوری های مشابه برای پردازش داده های مربوط به شما هنگام بازدید از سایت های ما استفاده می کنیم. میخواهیم بدانیم آیا قبلاً از ما بازدید کردهاید یا خیر و ترجیحات خود را برای ارائه تجربهای مناسب از سایتهای ما به شما ارائه میدهیم.
بخش 6.2 را ببینید. در زیر برای اطلاعات بیشتر در مورد کوکی ها.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
لطفاً ابزار رضایت کوکی را بررسی کنید تا در مورد دوره های ذخیره سازی هر کوکی مطلع شوید.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
رضایت شما وقتی روی «موافق و ادامه» در ابزار رضایت کوکی ما در سایتهای ما کلیک میکنید. در برخی موارد، و همیشه زمانی که قانون اجازه می دهد، از اقدامات شما نتیجه می گیریم که با کوکی ها موافقت می کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای ارائه قابلیتهای اصلی Sites مانند ورود ایمن یا به خاطر سپردن میزان فاصله شما از طریق یک سفارش، باید برخی از دادههای اولیه گشت و گذار را پردازش کنیم.
همیشه می توانید از طریق ابزار رضایت کوکی ما یا با تغییر تنظیمات مرورگر خود، به تنظیمات برگزیده کوکی خود مراجعه کنید.
خرید/موافقت با یک سرویس
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن منزل، شماره موبایل، شماره جوایز VIP، رمز عبور، تاریخچه سفارش، سابقه پرداخت، روش پرداخت، تاریخچه سفارش/لیست علاقه مندی، سن/تاریخ تولد، جنسیت، اطلاعات مربوط به نحوه رسیدگی شما درخواست (از جمله اطلاعات مربوط به داروهای نسخه یا داروخانه و سایر داروها یا محصولات زیبایی که سفارش می دهید)، و سایر اطلاعات شخصی که داوطلبانه در اختیار ما قرار می دهید.
هدف از پردازش چیست؟
ما دادههای شخصی را پردازش میکنیم تا محصولات یا خدماتی را که از ما درخواست میکنید به شما ارائه دهیم، از جمله ارسال محصولاتی که خریداری کردهاید یا نمونههایی که درخواست کردهاید.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
تا زمانی که با ما خرید کنید. اگر پس از سه سال، هیچ تراکنشی نداشته باشید، ما دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر اینکه طبق قانون مجبور باشیم آنها را برای مدت طولانیتری ذخیره کنیم.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
ما به این اطلاعات برای پردازش سفارش شما یا هر سرویس دیگری که از ما درخواست می کنید (اجرای قرارداد) نیاز داریم. اگر به اطلاعاتی در مورد شما نیاز داشته باشیم که حساس تلقی شود، به طور شفاف در مورد تعهدات قانونی خود برای پردازش چنین داده های شخصی به شما اطلاع خواهیم داد.
خدمات مشتری
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن منزل، شماره موبایل، شماره جوایز VIP، رمز عبور، سابقه سفارش، سابقه پرداخت، روش پرداخت، تاریخچه سفارش/لیست علاقه مندی، سن/تاریخ تولد، جنسیت، اطلاعات مربوط به نحوه رسیدگی پرس و جو، پست ها و سایر محتوایی که به سایت های ما ارسال می کنید، و اطلاعات بیشتر ارسال شده توسط شما در رابطه با درخواست خرید یا خدمات یا سایر درخواست ها (از جمله اطلاعات شخصی حساس).
هدف از پردازش چیست؟
هر زمان که با ما تماس می گیرید و زمانی که به سوالات و نظرات شما پاسخ می دهیم، داده های شخصی شما را پردازش می کنیم.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
سوالات عمومی و نظرات مربوط به مسائل خدمات، استانداردهای فروشگاه، موجودی انبار و غیره سه سال از آخرین تماس با شما. در صورت ادعاهای قانونی یا تسویه حساب، ممکن است لازم باشد ارتباطات مربوط به صدمات شخصی، تصادفات و سایر مسائل بهداشتی و ایمنی برای مدت طولانی تری حفظ شود.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
برای رسیدگی به سوالات، نظرات یا شکایات شما به درخواست شما (اجرای قرارداد یا شبه قرارداد).
پیشنهاد محصولات و خدماتی که ممکن است برای شما جالب باشد
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره موبایل، شماره باشگاه جوایز، تاریخچه سفارش/لیست علاقه مندی ها (از جمله خریدهایی که در سایت ما، برنامه تلفن همراه یا در فروشگاه انجام می دهید)، سابقه پرداخت، سن، تاریخ تولد، جنسیت، محصولات شما در سایت ما مشاهده می کنید، مارک هایی که ترجیح می دهید، فروشگاه مورد علاقه، اقداماتی که در وب سایت ما انجام می دهید یا هنگام مشاهده ایمیل های ما، پاسخ هایی که در نظرسنجی ها یا مسابقات ارائه می دهید، عادات خرید و ترجیحات شما و اطلاعاتی در مورد سبک زندگی شما، مانند سرگرمی ها و علایق شما .
هدف از پردازش چیست؟
برای پیشنهاد محصولات یا خدمات متناسب (از جمله خدمات اشخاص ثالث مربوطه) که فکر می کنیم ممکن است بر اساس سابقه خرید و رفتار شما، ترجیحات شما و استراتژی های تقسیم بندی بازار ما برای شما جالب باشد. ما ممکن است این کار را با ارسال – از طریق پست، ایمیل، خبرنامه، پیامک، اعلانهای فشاری یا تلفن – جزئیات محصولات، خدمات، پیشنهادات ویژه، تبلیغات و سایر اطلاعات برای شما انجام دهیم. همچنین ممکن است با شما تماس بگیریم تا فرصت شرکت در نظرسنجیهای تحقیقاتی مشتری، تبلیغات، قرعهکشی جوایز یا مسابقات را ارائه دهیم. هنگامی که با ما حساب دارید یا عضو باشگاه پاداش هستید، ممکن است تبلیغات درون فروشگاهی (مانند کوپن های ویژه) از ما دریافت کنید.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
تا زمانی که با ما خرید کنید. اگر عضو Rewards Club هستید و پس از سه سال، هیچ تراکنشی ندارید، دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر اینکه طبق قانون ملزم به ذخیره آنها برای مدت طولانیتری باشیم. در صورت خرید آنلاین از طریق چکاوت مهمان، ما اطلاعات شما را به مدت یک سال از تاریخ معامله حفظ خواهیم کرد.
اگر در هر یک از خبرنامه های ما ثبت نام کرده اید، تا زمانی که اشتراک خود را لغو نکنید، اطلاعات شخصی شما را حفظ خواهیم کرد.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
اگر با پذیرش شرایط و ضوابط ما (اجرای قرارداد) عضو VIP Rewards شوید، ممکن است به ما اجازه انجام این کار را بدهید. اگر عضو VIP Rewards هستید، ما ارتباطات بازاریابی را بر اساس علاقه مشروع برای شما ارسال خواهیم کرد.
اگر عضو VIP Rewards نیستید، با ثبت نام در خبرنامه یا ایجاد یک حساب آنلاین به ما اجازه می دهید.
در صورت خرید آنلاین از طریق چکاوت مهمان، ما با پیشنهادات مرتبط بر اساس علاقه مشروع و همیشه در محدوده قانون، از جمله قوانین ارسال هرزنامه، با شما تماس خواهیم گرفت.
شما همیشه می توانید از طریق “تنظیمات حریم خصوصی” در نمایه خود (اگر دارید)، با تماس با تیم مشتری ما یا از طریق دکمه لغو اشتراک در هر ارتباطات بازاریابی ما، از بازاریابی ما انصراف دهید.
مسابقات و قرعه کشی جوایز
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، شماره تلفن خانه یا شماره موبایل، سن، تاریخ تولد، جنسیت، محتوای تولید شده توسط کاربر یا هر داده شخصی دیگری که ارسال می کنید – همانطور که برای مسابقه یا قرعه کشی جایزه لازم است.
هدف از پردازش چیست؟
برای انجام مسابقات قرعه کشی جایزه که برای شرکت در آن انتخاب کرده اید و تعیین برنده یا ارائه جایزه در صورت برنده شدن.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
سه ماه پس از اتمام مسابقه یا بازی، مگر اینکه طبق قانون ملزم به نگهداری آنها برای مدت طولانی تری باشیم.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
ممکن است برای اهداف شناسایی و ارائه جایزه در صورت وجود (اجرای قرارداد) به این اطلاعات نیاز داشته باشیم. در مواردی که قصد داریم از داده های شخصی شما برای مقاصد بازاریابی استفاده کنیم، قبل از جمع آوری اطلاعات شخصی شما و درخواست رضایت از شما، به وضوح به شما اطلاع خواهیم داد.
خرید آنلاین
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن منزل یا شماره موبایل، اطلاعات مربوط به محصولاتی که سفارش می دهید، تاریخچه سفارش، جزئیات خرید، اطلاعات پرداخت، سابقه پرداخت، سن.
هدف از پردازش چیست؟
برای پردازش خرید آنلاین شما و تحویل محصول به شما طبق سفارش. داده های شخصی مربوط به پرداخت شما ممکن است برای پردازش پرداخت های شما به ارائه دهندگان پرداخت منتقل شود.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
تا زمانی که با ما خرید کنید. اگر پس از سه سال، هیچ تراکنشی نداشته باشید، ما دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر اینکه طبق قانون مجبور باشیم آنها را برای مدت طولانیتری ذخیره کنیم.
اگر به عنوان مهمان چک کنید، ما اطلاعات شخصی شما را به مدت یک سال از تاریخ معامله حفظ خواهیم کرد.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
ما به این اطلاعات نیاز داریم تا سفارش آنلاین شما (اجرای قرارداد) را در اختیار شما قرار دهیم. برای پردازش اطلاعات در مورد سلامت و زیبایی یا داده های تشخیصی (رضایت شما).
برنامه وفاداری پاداش vip
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن منزل یا شماره موبایل، اطلاعات مربوط به محصولاتی که با استفاده از کارت پاداش VIP خود سفارش می دهید، تراکنش های مربوط به وضعیت حساب برنامه VIP Rewards و جزئیات مربوط به امتیازات جمع آوری شده و بازخرید شده، روش پرداخت، سابقه پرداخت، سن.
هدف از پردازش چیست؟
برای ارائه کلیه خدمات تحت باشگاه جوایز از جمله پیشنهادات منحصر به فرد و طرح های امتیاز.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
تا زمانی که عضو باشگاه پاداش باشید. اگر پس از سه سال، هیچ تراکنشی نداشته باشید، ما دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر اینکه طبق قانون مجبور باشیم آنها را برای مدت طولانیتری ذخیره کنیم.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
با ثبت نام در باشگاه جوایز، شما به ما اجازه میدهید که دادههای شخصی شما را پردازش کنیم تا کلیه خدمات تحت باشگاه جوایز (اجرای قرارداد) را به شما ارائه دهیم.
پیشگیری از تقلب و سایر خدمات اداری مانند ثبت نام
پیشگیری از تقلب و سایر خدمات اداری مانند ثبت نام
چه داده های شخصی ممکن است جمع آوری کنیم؟
نام، عنوان، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن منزل یا شماره همراه، اطلاعات پرداخت (یعنی مشخصات بانکی)، سابقه پرداخت، سن.
هدف از پردازش چیست؟
برای انجام خدمات اداری، از جمله پردازش هر درخواستی که برای ارائه خدمات، جلوگیری یا کشف کلاهبرداری یا سایر جرایم، تأیید هویت و وضعیت اعتبار/پرداخت شما، یا پردازش دستورالعملهای پرداخت به ما ارسال میکنید. داده های شخصی مربوط به پرداخت شما ممکن است به ارائه دهندگان پرداخت برای پردازش پرداخت های شما یا پلیس برای اهداف پیشگیری از کلاهبرداری منتقل شود.
چه مدت داده های شخصی شما را ذخیره می کنیم؟
تا زمانی که با ما خرید کنید. اگر پس از سه سال، هیچ تراکنشی نداشته باشید، ما دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر اینکه طبق قانون مجبور باشیم آنها را برای مدت طولانیتری ذخیره کنیم.
مبنای قانونی ما برای پردازش چیست؟
برای پیشگیری و شناسایی تقلب برای اطمینان از ایمن بودن هویت و تراکنشهای شما (تعادل منافع با منافع ما برای جلوگیری از تقلب و محافظت از مشتریانمان است).
ما خدمات اداری دیگری را برای ارائه خدمات اساسی مربوطه (اجرای قرارداد) به شما انجام می دهیم.
6.2 کوکی ها و فناوری های مشابه
ما از کوکی ها و فناوری های مشابه (“کوکی ها”) برای بهبود محصولات و تجربه شما در سایت هایمان با جمع آوری اطلاعات در مورد نحوه استفاده شما از سایت های ما استفاده می کنیم. برخی از کوکیهایی که ما استفاده میکنیم برای فعال کردن عملکرد اصلی سایت مورد نیاز هستند، برای مثال برای ارائه ورود امن یا به خاطر سپردن میزان فاصله شما از طریق یک سفارش، اما ما همچنین از کوکیهایی استفاده میکنیم که به ما امکان تجزیه و تحلیل استفاده از سایت را میدهند (تا بتوانیم اندازهگیری کنیم. و بهبود عملکرد)، و کوکی های تبلیغاتی که توسط شرکت های تبلیغاتی برای ارائه تبلیغات مرتبط با علایق شما استفاده می شود.
همچنین ممکن است با جمعآوری اطلاعات مربوط به دستگاه شما و پیوند دادن آن به دادههای شخصی شما، سایتها و محصولات خود را مطابق علایق و نیازهای شما تنظیم کنیم تا مطمئن شویم که سایتهای ما بهترین تجربه وب را برای شما ارائه میکنند.
در جایی که از Google Analytics استفاده میکنیم، این سرویس را راهاندازی کردهایم تا آدرس IP شما را بهمحض دریافت دادهها توسط شبکه مجموعه آنالیتیکس ناشناس کند: https://support.google.com/analytics/answer/2763052?hl=en، قبل از هر گونه ذخیره سازی یا پردازش صورت می گیرد. برای انصراف از ردیابی توسط Google Analytics در همه وبسایتها، لطفاً از http://tools.google.com/dlpage/gaoptout دیدن کنید.
میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد کوکیهایی که استفاده میکنیم مشاهده کنید و تنظیمات برگزیده کوکی خود را از طریق ابزار رضایت کوکی در سایتهای ما تنظیم کنید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که بدون کوکیها ممکن است نتوانید از همه ویژگیهای سایتها یا خدمات آنلاین ما استفاده کنید.
7. ما داده های شخصی شما را با چه کسانی به اشتراک می گذاریم؟
7.1 ارائه دهندگان خدمات ما
ما داده های شخصی شما را با پردازشگرهای داده زیر به اشتراک می گذاریم (یعنی ارائه دهندگان خدماتی که به ما در انجام وظایف فوق کمک می کنند):
شرکتهای مرتبط گروه ASW و شرکتهای تابعه CK Hutchison برای اهداف مدیریت ارتباط با مشتری و تجزیه و تحلیل، بهویژه A.S. واتسون (سلامت و زیبایی انگلستان) محدود.
شرکتهای مرتبط گروه ASW و اشخاص ثالث مورد اعتماد که مستقیماً از فعالیتهای تبلیغاتی ما، مدیریت سایتها و باشگاه جوایز، بهویژه A.S. پشتیبانی میکنند. Watson (Health & Beauty Continental Europe) B.V.برای مدیریت فناوری اطلاعات (میزبانی، نگهداری و آزمایش).
اشخاص ثالث مورد اعتماد برای کمک به پردازش و تجزیه و تحلیل داده های شخصی شما برای ما، برای حمایت از ما در هنگام پیشنهاد محصولات و خدماتی که ممکن است مطابق با بخش 6.1 در بالا مورد علاقه شما باشد.
اگر محصول یا خدماتی را از ما سفارش می دهید، اشخاص ثالث قابل اعتماد اجازه پرداخت و تحویل محصولات و خدماتی که سفارش داده اید را می دهند و با شما تماس می گیرند تا در مورد محصولات و خدماتی که از ما دریافت کرده اید، نظرخواهی کنند. مگر اینکه رضایت خود را ارائه کرده باشید، هر شخص ثالث قابل اعتمادی از طرف ما مجاز به استفاده از داده های شخصی شما به روش دیگری نیست و ما ملزم به اجرای اقدامات فنی و سازمانی کافی برای محافظت از داده های شخصی شما خواهیم بود.
این پردازنده ها توسط ما به الزامات سختگیرانه ای که طبق قوانین مربوط به حفاظت از داده ها لازم است، ملزم هستند تا فقط داده های شخصی شما را برای ما مدیریت کنند و از استانداردهای بالای امنیت فناوری اطلاعات پیروی کنند.
7.2 سایر گیرندگان
ما دادههای شخصی شما را با اشخاص ثالث زیر که دادههای شخصی شما را برای اهداف خود پردازش میکنند به اشتراک میگذاریم (یعنی این اشخاص ثالث پردازشگر نیستند؛ آنها ترجیح میدهند از دادههای شخصی شما استفاده کنند زیرا منافع خود را دارند یا به دلیل رضایت شما):
اشخاص ثالث علاقه مند (که شرکت های مرتبط گروه ASW و شرکت های تابعه CK Hutchison نیستند) که بازاریابی را برای شما ارسال می کنند، اما فقط در صورتی که با دریافت چنین ارتباطاتی از آنها موافقت کرده باشید.
اگر طبق قانون یا با حکم، احضاریه یا حکم دادگاه برای افشای داده های شخصی شما ملزم به انجام این کار هستیم، مجری قانون یا سایر سازمان ها.
لطفاً توجه داشته باشید که ما هرگز داده های شخصی شما را با پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک نمی گذاریم. هنگامی که درگیر ایجاد مخاطب یا فعالیت های تطبیق مشتری با پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا گوگل هستیم، اطلاعات شخصی شما همیشه قبل از انتقال ناشناس می شود. اگر در آینده تغییراتی ایجاد شود و ما مجبور باشیم اطلاعات شخصی شما را با یک پلتفرم رسانه اجتماعی به اشتراک بگذاریم، رضایت شما را می خواهیم.
7.3 به اشتراک گذاری اطلاعات استفاده از سایت خود
با رضایت شما، ما اطلاعات استفاده از سایت را با اشخاص ثالث قابل اعتماد (مثلاً تبلیغکنندگان، آژانسهای تبلیغاتی، شبکههای تبلیغاتی، مبادلات دادهها و غیره) به اشتراک میگذاریم تا محتوای مناسبی را به شما ارائه دهیم که ممکن است بر اساس فعالیت قبلیتان مورد علاقه شما باشد. سایت ما. این اشخاص ثالث قابل اعتماد ممکن است کوکیها، چراغهای وب و فناوریهای ردیابی مشابه خود را در دستگاه شما تنظیم کرده و به آنها دسترسی داشته باشند تا به ما کمک کنند هنگام بازدید از سایتهای مربوطه ما، محتوا و تبلیغات سفارشیشده را برای شما ارائه دهیم. لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد کوکی ها و نحوه انصراف، بخش 6.2 را ببینید.
همچنین میتوانید از وبسایت www.youronlinechoices.com دیدن کنید تا انتخاب کنید کدام شرکتها میتوانند تبلیغات سفارشی ارائه کنند.
لطفاً توجه داشته باشید که حتی در صورت انصراف، همچنان ممکن است تبلیغاتی از ما دریافت کنید که بر اساس اطلاعات استفاده از سایت شما سفارشی نشده است.
7.4 داده های شخصی شما و برنامه فروشگاه عطر و ادکلن پاریس
برنامه ما تصاویر گرفته شده با تلفن شما را جمع آوری یا ذخیره نمی کند.
ما مجوزهای جداگانه شما را برای برنامه ما برای باز کردن دوربین شما می خواهیم. اگر نظر خود را تغییر دهید، می توانید هر زمان که بخواهید با تغییر تنظیمات دستگاه خود، آنها را لغو کنید. لطفاً توجه داشته باشید که رد یا خاموش کردن این مجوزها، ویژگیهایی را که میتوانید در برنامه ما استفاده کنید محدود میکند.
ما از فناوری تشخیص چهره از قبل در تلفن شما (مانند TrueDepth API) برای ایجاد جلوه های واقعیت افزوده در برنامه استفاده می کنیم. ما اطلاعاتی را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذاریم، داده هایی را که از طریق این فناوری به آنها دسترسی و استفاده می کنیم، ذخیره یا پردازش نمی کنیم.
8. داده های شخصی شما را به کدام کشورها منتقل می کنیم؟
بسیاری از اشخاص ثالث مورد اعتماد ما و شرکتهای گروه ASW و شرکتهای CK Hutchison در کشورهایی مستقر هستند که سطح مناسبی از حفاظت از دادهها را فراهم میکنند، مانند بریتانیا و منطقه اقتصادی اروپا.
ما همچنین داده های شما را به اوکراین (جایی که تیم توسعه وب ما در آنجا مستقر است)، ایالات متحده آمریکا و هند (جایی که برخی از تامین کنندگان ما خدمات پشتیبان دارند) و کانادا (جایی که برخی از تامین کنندگان ما که خدمات تجزیه و تحلیل داده و شخصی سازی را به ما ارائه می دهند، منتقل می کنیم. ).
هنگامی که ما نیاز به انتقال دادههای شخصی شما به شخص ثالث قابل اعتماد یا گروه ASW یا شرکت CK Hutchison مستقر در کشوری داریم که قوانین حفاظت از دادهها در آن سطح حفاظتی یکسانی ارائه نمیدهند، با تکیه بر سایر موارد قانونی از حفاظتهای حفاظتی کافی اطمینان میدهیم. ابزارهایی مانند گواهینامه سپر حریم خصوصی و/یا بندهای قراردادی استاندارد.
جزئیات بیشتر در مورد مکانیسم انتقال را می توان از افسر حفاظت از داده ما دریافت کرد (به جزئیات تماس در بخش 2 مراجعه کنید).
9. چه مدت داده های شخصی شما را پردازش می کنیم؟
ما دادههای شخصی شما را فقط تا زمانی که اهداف ذکر شده برای جمعآوری یا دریافت دادههای شخصی شما برآورده شود و پس از اتمام تعهدات قانونی ما برای حفظ سوابق، همانطور که در بخش 6.1 بیشتر توضیح داده شده است، ذخیره میکنیم.
10. حقوق شما چیست؟
اگر شرایط خاصی برآورده شود، شما حق دارید:
از ما تأییدیه دریافت کنید که آیا ما داده های شخصی شما را پردازش می کنیم یا خیر و در صورت وجود، دسترسی به داده های شخصی شما.
اصلاح داده های شخصی نادرست؛
پاک کردن اطلاعات شخصی؛
اعتراض به پردازش داده های شخصی؛
محدودیت پردازش داده های شخصی؛ و
قابلیت حمل داده های شخصی – داده های شخصی را که در اختیار ما قرار داده اید به شکلی ساختاریافته، معمولی و قابل خواندن توسط ماشین دریافت کنید و آن را به کنترل کننده داده دیگری منتقل کنید.
میتوانید در اینجا درباره این حقوق بیشتر بدانید: https://ico.org.uk/for-organisations/guide-to-the-general-data-protection-regulation-gdpr/individual-rights/. برای استفاده از حقوق خود، لطفاً با افسر حفاظت از داده ها تماس بگیرید (برای جزئیات تماس به بخش 2 مراجعه کنید) یا با تیم خدمات مشتری ما در مورد جزئیات تعیین شده در زیر تماس بگیرید.
11. آیا می توانید رضایت خود را برای پردازش داده های شخصی پس بگیرید؟
در مواردی که رضایت شما مبنای قانونی برای پردازش داده های شخصی شما است، می توانید رضایت خود را برای موارد زیر پس بگیرید:
ارتباطات بازاریابی: با ورود به حساب خود در قسمت تنظیمات بازاریابی یا استفاده از پیوند لغو اشتراک در هر یک از ارتباطات بازاریابی ما.
استفاده از کوکی ها: از طریق ابزار رضایت کوکی ما در پایین سایت های ما.
12. آیا می توانید از مقامات حفاظت از داده ها شکایت کنید؟
اگر فکر میکنید که پردازش دادههای شخصی توسط ما قوانین حفاظت از دادهها را نقض میکند، میتوانید با کمیسر اطلاعات در ایران یا کمیسر حفاظت از داده در جمهوری اسلامی ایران شکایت کنید.
13. چگونه از داده های شخصی شما محافظت می کنیم؟
ما اقدامات فنی و سازمانی مناسبی را برای محافظت از داده های شخصی که در اختیار ما قرار می دهید در برابر تخریب تصادفی یا غیرقانونی، از دست دادن، تغییر، افشای غیرمجاز یا دسترسی به داده های شخصی شما حفظ می کنیم.
14. آیا می توانیم سیاست حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهیم؟
ممکن است هر از چند گاهی با پست کردن نسخه به روز شده خط مشی رازداری در اینجا، این خط مشی رازداری را تغییر دهیم. ما شما را تشویق می کنیم که به طور مکرر از این منطقه بازدید کنید تا از این موضوع مطلع شوید.