ارسال پستی رایگان

ارسال پستی ویژه (مخصوص تهران)

برای اطلاع از سایر روش های ارسال لطفا با تیم پشتیبانی به وسیله راه های زیر در ارتباط باشید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
کد پیگیری مرسوله در سفارش من به روز نشده است.

اگر هنگام پیگیری سفارش خود نمی توانید به روز رسانی در مرسوله خود مشاهده کنید و بیش از 5 روز گذشته است، با خدمات پشتیبانی تماس بگیرید تا با اقدامات لازم از سمت ما انجام گردد.

لطفاً همچنین توجه داشته باشید که پیگیری مرسوله بلافاصله پس از ارسال به‌روزرسانی نمی‌شود، لطفاً 24 ساعت پس از دریافت ایمیل ارسالی خود، برای پیگیری مرسوله خود اقدام فرمایید.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

اگر برای تحویل در خانه نباشم چه؟

اگر زمانی که پستچی سعی در تحویل دارد، در خانه نیستید، لطفا فرد دیگری (همسایه، همکار، نگهبان مجتمع و ...) را که امین شما است را به پستچی معرفی نمایید تا مرسوله شما به وی تحویل گردد. در غیر این صورت مرسوله شما توسط مامور پست به شرکت پست مرجوع خواهد شد و شما با مراجعه به واحد پستی مربوطه میتوانید مرسوله خود را دریافت نمایید.

 

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

لطفا پس از 2 روز از ارسال مرسوله وضعیت بسته خود را از سایت پست پیگیری نمایید تا از روند ارسال و تحویل آگاه باشید. نام و مشخصات مامور پست در صفحه پیگیری موجود میباشد و شما پس از دریافت مرسوله توسط مامور پست میتوانید اطلاع داشته باشید که بسته شما در همان روز به دست شما خواهد رسید.

شما به چه مناطقی ارسال میکنید؟

پاریس در کشور ایران فعال است و به تمام نقاط کشور ارسال مرسوله پستی را انجام میدهد. همچنین مشتریانی که در خارج از کشور هستند میتوانند با تماس با بخش فروش سایت سفارش خود را انجام دهند تا از طری پست بین المللی بسته‌شان برایشان ارسال گردد.

لازم به ذکر است که برای تمام سفارشات بالای 300 هزار تومان ارسال پستی رایگان است و برای سفارشات زیر این مبلغ، مبلغ 12 هزارتومان هزینه پستی دریافت خواهد شد.

راه های پستی شما چیست؟

پاریس در کشور ایران فعال است و به تمام نقاط کشور ارسال مرسوله پستی را انجام میدهد. همچنین مشتریانی که در خارج از کشور هستند میتوانند با تماس با بخش فروش سایت سفارش خود را انجام دهند تا از طری پست بین المللی بسته‌شان برایشان ارسال گردد.

لازم به ذکر است که برای تمام سفارشات بالای 300 هزار تومان ارسال پستی رایگان است و برای سفارشات زیر این مبلغ، مبلغ 12 هزارتومان هزینه پستی دریافت خواهد شد.

سفارش من به عنوان تحویل داده شده نشان داده می شود اما آن را دریافت نکرده ام؟

اگر سفارش شما به‌عنوان تحویل‌شده نشان داده می‌شود و نمی‌توانید آن را پیدا کنید، ابتدا از همسایگان خود یا هر فرد دیگری در خانواده‌تان پیگیری نمایید و یا هر مکان امن دیگری که ممکن است مرسوله توسط مامور پست رها شده باشد را بررسی کنید. اگر بسته خود را با استفاده از شماره رهگیری در ایمیل حمل و نقل ردیابی کنید، باید بتوانید ببینید که آیا بسته در مکانی امن یا نزد همسایه رها شده است. اگر هنوز نمی توانید آن را پیدا کنید، از طریق ایمیل یا چت زنده با خدمات مشتری در تماس باشید تا موضوع را برایتان بررسی کنیم. همچنین از شما می خواهیم که فرم انکار رسید را پر کنید و به سوالات آنپاسخ دهید تا بتوانیم از طریق پست موضوع را پیگیری نماییم. پس از تکمیل بررسی یا وضعیت بسته تان مشخص شده و به شما تحویل داده خواهد شد، یا سفارشتان دوباره برای شما ارسال خواهد گردید و یا مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

همچنین در این ایام خاص به دلیل حجم بالای سفارشات شاید در لحظه کارشناسان ما نتوانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل لطفا از بخش تماس با ما پیام خود را ثبت فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند و موضوع مربوطه را بررسی نمایند.