امیدواریم از خرید خود از ما راضی باشید،
اما اگر نیاز به بازگرداندن چیزی دارید، 90 روز فرصت مرجوعی دارید.

آیا می توانم سفارش آنلاین را برگردانم؟

شما میتوانید تا90 روز پس از دریافت بسته خود، سفارش خود را برگردانید مشروط به این که باید در حالت استفاده نشده و باز نشده بازگردانده شود. اگر محصولی به هر طریقی شخصی سازی شده باشد، نمی توانیم آن را برگردانیم. اگر محصول در شرایطی بازگردانده شود که به طور کامل قابل فروش مجدد نباشد یا بسته بندی آسیب دیده باشد، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که از بازپرداخت یا تعویض کالا خودداری کنیم و این تاثیری بر حقوق مشتری نخواهد داشت. اگر محصول شما ناخواسته باشد یا نظر خود را تغییر داده اید، نمی توانیم هزینه پست یا بسته بندی هدیه را بازپرداخت کنیم.

اگر بسته بندی محصول سالم و باز نشده باشد تنها هزینه های پستی از مبلغ سفارش شما کسر خواهد شد ولی اگر بسته بندی محصول باز شده باشد ولی محصول استفاده نشده باشد، تنها با تایید کارشناس مرجوعات و پس از کسر 25 درصد از مبلغ سفارش به همراه همراه هزینه های پستی، مبلغ شما مرجوع خواهد شد.

نحوه برگرداندن سفارش آنلاین

شما میتوایند مرسولات مرجوعی خود را از طریق پست و یا کانال های ارسال دیگر برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید که تمام هزینه های ارسال رفت و بازگشت بر عهده شما خواهد و پاریس مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین پس از ارسال مرجوعی لطفا رسید و سایر اطلاعات آن را در قالب تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری و یا تماس با پشتیبانی از طرق زیر به اطلاع ما برسانید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین

برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه بازگشت، صفحه بازگشت، مبادله و بازپرداخت ما را بررسی کنید.

اگر کالای معیوب دریافت کردم چه کار کنم؟

ما انتظار داریم که همه اقلام در شرایط عالی به دستتان برسند، اما اگر در موارد نادری کالایی دریافت کردید که به نظر معیوب است، می‌توانید با پشتیبانی مشتری در مورد یک مورد معیوب یا آسیب دیده تماس بگیرید، لطفاً مطمئن شوید که از آسیب عکس می‌گیرید، زیرا تیم بدون این موارد نمی‌تواند به شما کمک کند.

در صورت دریافت کالای نادرست چه کار کنم؟

ما همواره سعی میکنیم تا از صحت سفارش‌هایی که ارسال می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم، اما اگر در موارد بسیار نادر اشتباهی رخ داده باشد و موردی که دریافت کرده‌اید درست نیست، لطفاً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
بازپرداخت مبلغ سفارش من چقدر طول می کشد؟

هنگامی که سفارش شما جزو مرجوعی ها قرار گرفت، به شما از طریق ایمیل و پیامک برای ارسال مرسوله اطلاع خواهیم داد تا با تیم پشتیبانی برای مرجوع کردن بسته هماهنگی های لازم را انجام دهید. پس از رسیدن بسته به انبار ما و تایید آن، فرآیند بازپرداخت مبلغ سفارش پس از کسر کسورات ظرف 7 روز به شما عودت داده خواهد شد. ما تلاش خود را میکنیم تا در همان روز دریافت مرجوعی مبلغ را به شماره حساب شما عودت دهیم.