مسائل مربوط به سفارش:

من برای ثبت سفارش مشکل دارم می توانید کمک کنید؟

اگر از دستگاه تلفن همراه یا برنامه استفاده می کنید، سعی کنید از وب سایت برای تکمیل سفارش خود استفاده کنید. اگر از وب‌سایت استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که حافظه پنهان و کوکی‌های خود را پاک کرده‌اید، و اگر این کار مؤثر نبود، مرورگر خود را تغییر دهید. با مراجعه به لینک زیر میتوانید فیلم آموزش رفع این ایرادات را مشاهده کنید.

لینک آموزش 

هنوز مشکل دارید؟

شما میتوانید برای تیم خدمات مشتری ما یک ایمیل حاوی توضیحات به همراهه اسکرین شات ، فیلم مربوطه به آدرس: support@parice.ir  ارسال کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما، با کارشناسان ما در تماس باشید. شما همچنین میتوانید با لمس دکمه واتساپ مستقیما به کارشناس مربوطه وصل شوید و مشکل خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایید.

سفارش من کجاست؟

سفارش شما نهایتا ظرف یک روز کاری بسته بندی و از طریق پست و یا شرکت ارائه دهنده خدمات پستی دیگر ارسال خواهد شد. پس از ارسال، کد رهگیری مرسوله برای شما از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد. اگر نمی توانید ایمیل خود را پیدا کنید، پوشه های ناخواسته/هرزنامه را بررسی کنید. شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر فیلم آموزشی رهگیری مرسوله را مشاهده نمایید.همچنین با ارسال ایمیل به support@parice.ir   و یا کلیک روی آیکن واتس اپ به صورت مسقیم مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. آموزش نحوه پیگیری مرسوله پستی را از لینک زیر میتوانید مشاهده کنید:

فیلم آموزش پیگیری مرسوله پستی

آیا می توانم سفارش خود را لغو یا تغییر دهم؟

پس از ثبت سفارش، متأسفانه نمی توان آن را لغو یا اصلاح کرد.

آیا می توانم آدرس تحویل خود را تغییر دهم؟

پس از ارسال سفارش، متأسفانه نمی توان آن را لغو یا اصلاح کرد. شما تا قبل از ارسال سفارش میتوانید با یکی از راه های زیر آدرس تحویل را تغییر دهید:

  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
فراموش کردم از کد تخفیف خود استفاده کنم، آیا می توانم آن را اضافه کنم؟

کدهای تخفیف باید در زمان ثبت سفارش وارد شوند. متأسفانه نمی توان آنها را پس از تکمیل فرآیند سفارش اضافه کرد.

آیا همواره پایین ترین قیمت را ارائه میدهید؟

سعی مجموعه پریس در این بوده است که همواره با خرید و واردات مستقیم و بدون واسطه و همچنین با توجه به ماهیت آنلاین فروشگاه و کاسته شدن هزینه های سربار، پایین ترین و رقابتی ترین قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه دهد. با توجه به این که برندهای عطر و ادکلن در کشور ما حضور ندارند، سودجویان همواره با روش های غیر اخلاقی سعی در اغفال مشتریان دارند و به همین دلیل شاید قیمت های بسیار پایین تری را نیز پیشنهاد دهند. ما در مجموعه پریس ادعا میکنیم که با کیفیت ترین اجناس اصل و اورجینال را به پایین ترین قیمت در بازار ایران عرضه میکنیم.

من کد پیگیری خود را دریافت نکرده ام!

پس از تکمیل سفارش توسط شما همکاران ما در فروشگاه عطر پریس نهایتا ظرف یک روز کاری سفارش شمارا پردازش بسته بندی و ارسال خواهند کرد پس از تحویل مرسوله به پست پیامک و ایمیلی حاوی کد پیگیری مرسوله برای شما ارسال خواهد شد

چنانچه به هردلیل کد را دریافت نکردین در ابتدا لطفا پوشه هرزنامه یا اسپم را در ایمیل خود بررسی کنید در صورت عدم دریافت کد پیگیری لطفا با کارشناسان ما به وسیله راه های زیر ارتباط برقرار نمایید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
من فاکتوری در بسته ام دریافت نکردم!

فروشگاه عطر و ادکلن پریس در راستای مسئولیت اجتماعی خود و حفظ محیط زیست از هیچ فاکتور کاغذی استفاده نمیکند، بنابراین هیچ کاغذی در بسته خود دریافت نخواهید کرد. شما تأیید سفارش و ارسال محصول را از طریق ایمیل و یا پیامک دریافت خواهید کرد.

تحویل:

کد پیگیری مرسوله در سفارش من به روز نشده است.

اگر چنانچه پس از گذشت 5 روزکاری در سامانه پیگیری مرسولات پستی شرکت پست تغییر وضعیتی در مورد بسته پستی خود مشاهده نمیکنید لطفا با کارشناسان فروشگاه عطر و ادکلن پریس از طریق راه های زیر ارتباط برقرار کنید. تا اقدمات لازم از طرف ما انجام گیرد.

لطفاً همچنین توجه داشته باشید که پیگیری مرسوله بلافاصله پس از ارسال به‌روزرسانی نمی‌شود، لطفاً 24 ساعت پس از دریافت ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری، نسبت به پیگیری مرسوله خود اقدام فرمایید.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

اگر برای تحویل در خانه نباشم چه؟

اگر زمانی که مامور پست سعی در تحویل دارد، در خانه نیستید، لطفا فرد دیگری (همسایه، همکار، نگهبان مجتمع و ...) را که امین شما است را به مامور پست معرفی نمایید تا مرسوله شما به وی تحویل گردد. در غیر این صورت مرسوله شما توسط مامور پست به شرکت پست مرجوع خواهد شد و شما با مراجعه به واحد پستی مربوطه میتوانید مرسوله خود را دریافت نمایید.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

لطفا پس از 2 روز از ارسال مرسوله وضعیت بسته خود را از سایت پست پیگیری نمایید تا از روند ارسال و تحویل آگاه باشید. نام و مشخصات مامور پست در صفحه پیگیری موجود میباشد و شما پس از دریافت مرسوله توسط مامور پست میتوانید اطلاع داشته باشید که بسته شما در همان روز به دست شما خواهد رسید.

شما به چه مناطقی ارسال میکنید؟

پریس در کشور ایران فعال است و به تمام نقاط کشور ارسال مرسوله پستی را انجام میدهد. همچنین مشتریانی که در خارج از کشور هستند میتوانند با تماس با بخش فروش سایت سفارش خود را انجام دهند تا از طریق پست بین المللی بسته‌شان برایشان ارسال گردد.

لازم به ذکر است که برای تمام سفارشات بالای 300 هزار تومان ارسال پستی رایگان است و برای سفارشات زیر این مبلغ، مبلغ 12 هزارتومان هزینه پستی دریافت خواهد شد.

راه های پستی شما چیست؟

ما سفارشات مشتریان را از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال میکنیم. ولی در مواردی که کاربر مایل باشد تا بسته با سرویس های دیگر به دستش برسد این امکان وجود دارد که با تماس با پشتیبانی یا یادداشت گذاری روی سفارش خود نحوه ارسال سفارش خود را اطلاع دهد. در حال حاضر پریس میتواند به جز پست از طریق تیپاکس، کالا رسان و ارسال توسط اتوبوس مرسوله شما را ارسال نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر روش های ارسال میتوانید از طرق زیر با ما در ارتباط باشید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
سفارش من به عنوان تحویل داده شده نشان داده می شود اما آن را دریافت نکرده ام؟

اگر سفارش شما به‌عنوان تحویل‌شده، نشان داده می‌شود ولی شما آن را دریافت نکرده اید، در مرحله اول از همسایگان خود یا هر فرد دیگری در خانواده‌تان پیگیری نمایید و در مرحله دوم هر مکان امن دیگری که ممکن است مرسوله توسط مامور پست رها شده باشد را بررسی کنید. اگر بسته خود را با استفاده از شماره رهگیری که از طریق ایمیل را پیامک دریافت کرده اید را پیگیری میکنید، باید بتوانید ببینید که آیا بسته در مکانی امن یا به  همسایه تحویل داده شده است. اگر هنوز نمی توانید آن را پیدا کنید، از طریق ایمیل یا چت زنده با خدمات مشتری در تماس باشید تا موضوع را برایتان بررسی کنیم. همچنین از شما می خواهیم که فرم انکار رسید را پر کنید و به سوالات آن پاسخ دهید تا بتوانیم از طریق پست موضوع را پیگیری نماییم. پس از تکمیل بررسی، یا وضعیت بسته تان مشخص شده و به شما تحویل داده خواهد شد، یا سفارشتان دوباره برای شما ارسال خواهد گردید و یا مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

همچنین در این ایام خاص به دلیل حجم بالای سفارشات شاید در لحظه کارشناسان ما نتوانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل لطفا از بخش تماس با ما پیام خود را ثبت فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند و موضوع مربوطه را بررسی نمایند.

 

مرجوعات:

آیا می توانم سفارش خود را مرجوع کنم؟

 شما میتوانید تا 7 روز پس از دریافت بسته خود، سفارش خود را برگردانید مشروط به این که باید در حالت استفاده نشده و باز نشده بازگردانده شود. اگر محصولی به هر طریقی شخصی سازی شده باشد، نمی توانیم آن را مرجوع کنیم. اگر محصول در شرایطی مرجوع شود که به طور کامل قابل فروش مجدد نباشد یا بسته بندی آسیب دیده باشد، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که از بازپرداخت یا تعویض کالا خودداری کنیم و این تاثیری بر حقوق مشتری نخواهد داشت.

اگر بسته بندی محصول سالم و باز نشده باشد تنها هزینه های پستی از مبلغ سفارش شما کسر خواهد شد ولی اگر بسته بندی محصول باز شده باشد ولی محصول استفاده نشده باشد، تنها با تایید کارشناس مرجوعات و پس از کسر 25 درصد از مبلغ سفارش به همراه هزینه های پستی، مبلغ شما مرجوع خواهد شد.

نحوه برگرداندن سفارش آنلاین

شما میتوانید مرسولات مرجوعی خود را از طریق پست و یا کانال های ارسال دیگر برای ما ارسال نمایید. توجه داشته باشید که تمام هزینه های ارسال رفت و بازگشت بر عهده شما خواهد و پریس مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. همچنین پس از ارسال مرجوعی لطفا رسید و سایر اطلاعات آن را در قالب تیکت پشتیبانی از طریق پنل کاربری و یا تماس با پشتیبانی از طرق زیر به اطلاع ما برسانید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین

برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه بازگشت، صفحه بازگشت، مبادله و بازپرداخت ما را بررسی کنید.

اگر کالای معیوب دریافت کردم چه کار کنم؟

ما انتظار داریم که همه اقلام در شرایط عالی به دستتان برسند، اما اگر در موارد نادری کالایی دریافت کردید که به نظر معیوب است، می‌توانید با پشتیبانی مشتریان در مورد آسیب دیدگی تماس بگیرید، لطفاً مطمئن شوید که از آسیب عکس و فیلم گرفته باشید، زیرا تیم پشتیبانی بدون این موارد نمی‌تواند به شما کمک کند.

در صورت دریافت کالای نادرست چه کار کنم؟

ما همواره سعی میکنیم تا از صحت سفارش‌هایی که ارسال می‌کنیم اطمینان حاصل کنیم، اما اگر در موارد بسیار نادر اشتباهی رخ داده باشد و موردی که دریافت کرده‌اید درست نیست، لطفاً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
بازپرداخت مبلغ سفارش من چقدر طول می کشد؟

هنگامی که سفارش شما جزو مرجوعی ها قرار گرفت، به شما از طریق ایمیل و پیامک برای ارسال مرسوله اطلاع خواهیم داد تا با تیم پشتیبانی برای مرجوع کردن بسته هماهنگی های لازم را انجام دهید. پس از رسیدن بسته به انبار ما و تایید آن، فرآیند بازپرداخت مبلغ سفارش پس از کسر کسورات ظرف 7 روز انجام خواهد شد. ما تلاش خود را میکنیم تا در همان روز دریافت مرجوعی مبلغ را به شماره حساب شما عودت دهیم.

گزینه های پرداخت:

با چه روش هایی میتوانم پرداخت را انجام دهم؟

ما گزینه های پرداخت زیر را می پذیریم:

پرداخت از طریق درگاه بانکی

پرداخت از طریق درگاه paypal ( به زودی )

پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال( به زودی )

پرداخت به وسیله کارت های هدیه پریس

با پرداخت از طریق ارز دیجیتال 4 درصد تخفیف بیشتر به نسبت پرداخت با سایر روش ها خواهید داشت

آیا می توانم کارت هدیه پریس را مرجوع کنم؟

کارت های هدیه و کوپن ها قابل بازخرید و مرجوعی هستند. اعتبار کارت های هدیه به مدت 2 سال از تاریخ خرید می باشد. برای بازخرید کارت های هدیه پریس لطفا با پشتیبانی سایت به طرق زیر در ارتباط باشید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین

لطفا این نکته را در نظر داشته باشید که بازخرید کارت های هدیه پاریس با کسر 10% از مبلغ کارت قابل بازگشت است.

حساب های آنلاین و اعضا:

چگونه یک حساب آنلاین ایجاد کنم؟

ایجاد یک حساب کاربری آنلاین بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اینجا کلیک کنید و روی ثبت نام کلیک کنید. در آنجا فقط شماره موبایل خود را وارد نمایید. تبریک میگویم حساب کاربری شما ایجاد شد! با ثبت نام در سایت مبلغ 30 هزارتومان به پاس قدردانی از شما به کیف پول شما اضافه میگردد. برای راهنمایی درباره ایجاد حساب کاربری میتوایند به لینک زیر برای مشاهده فیلم آموزشی مراجعه نمایید.

باشگاه مشتریان پریس چیست؟ (به زودی)

شما میتوانید با هر خرید از پریس و همچنین با شرکت در طرح ها و بازی هایی که برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته شده است امتیازات خود را افزایش دهید. شما با استفاده از امتیازاتی که کسب میکنید میتوانید در بخش هدایا و تخفیفات از امتیازات خود استفاده نمایید.

عضویت در باشگاه مشتریان چگونه است؟ (به زودی)

برای عضویت در باشگاه مشتریان شما باید در ابتدا حساب کاربری در پریس ایجاد نمایید و اولین خرید خود را انجام دهید. پس از انجام اولین سفارش، شما وارد باشگاه مشتریان خواهید شد و گزینه باشگاه مشتریان در پنل کاربری شما نمایش داده خواهد شد.

من حساب کاربری خود را فراموش کرده ام!

ما تا حد امکان همه چیز را برای شما ساده سازی کرده‌ایم و حساب کاربری شما با شماره تلفن همراه شما یکی است که با وارد کردن آن میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر به هردلیلی دسترسی به شماره تلفن همراه خود نداشته باشید، نگران نباشید! شما میتوانید با پشتیبانی در تماس باشید تا حساب کاربری شما را بازگردانی نمایند. برای ارتباط با بخش پشتیبانی از طرق زیر میتوانید اقدام فرمایید:

  • مراجعه به صفحه ارتباط با ما و تکمیل فرم درخواست تماس با مشتری
  • ارسال ایمیل به support@parice.ir
  • استفاده از خدمات چت آنلاین
حساب کاربری ویژه چیست و چه تفاوتی با حساب کاربری معمولی دارد؟

حساب کاربری ویژه مخصوص افرادی است که میزان مصرف عطر بالایی دارند و همچنین میخواهند برای خانواده و دووستان خود نیز خرید نمایند. اگر جزو این دسته از مشتریان ما قرار دارید میتوانید با ارتقای حساب کاربری خود به ویژه، از میزان 5 درصد تخفیف دائمی روی تمام محصولات استفاده نمایید. این تخفیف علاوه بر کد های تخفیف میباشد که اعضای ویژه میتوانند از میزان درصد تخفیف بیشتری برای خرید های خود بهره مند شوند.

محصولات و خدمات ما:

شما چه سرویس هایی را ارائه می‌دهید؟

ما طیف وسیعی از خدمات و موارد اضافی مانند حکاکی، بسته بندی هدیه و مونوگرام را ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید. همچنین ما خدمت ادکلن های ویترینی را نیز به مشتریان خود ارائه میدهیم. این ادکلن ها که از جعبه بز شده و در ویترین فروشگاهی بوده اند دارای خط و خش بسیار جزئی میباشند که به همین دلیل برای این مدل اجناس درصد تخفیف بسیار بالایی برای شما در نظر گرفته شده است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه محصولات ویترینی مراجعه نمایید.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

همچنین در این ایام خاص به دلیل حجم بالای سفارشات شاید در لحظه کارشناسان ما نتوانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل لطفا از بخش تماس با ما پیام خود را ثبت فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند و موضوع مربوطه را بررسی نمایند.

آیا قیمت های وب سایت شما همیشه به روز است؟

بله قیمت های ما همواره به روز هستند و شما میتوانید با قیمت های روز خریداری نمایید. فقط برای برخی از روش های پرداخت، درصد تخفیف جداگانه ای در نظر گرفته ایم. همچنین قیمت ها در ایام مختلف و در جشنواره ها نیز متغیر است و ممکن است شامل تخفیفات هیجان انگیز شود.

چگونه میتوانم از آخرین تخفیف ها و جشنواره ها مطلع شوم؟

شما با عضویت در خبرنامه ما میتوانید از آخرین تخفیفات و جشنواره ها و همچنین طرح های باشگاه مشتریان مطلع شوید. همچنین شما با فعال سازی ادکلن درخواستی در دسته بندی ادکلن های ویترینی میتوانید در اولین فرصت از موجود شدن ادکلن درخواستی در دسته ویترینی مطلع شوید و اقدام به خرید نمایید.

تفاوت بین Aftershave، EDT و EDP چیست؟

خیلی ساده این تفاوت در مقدار یا غلظت روغن های معطر در یک عطر است. عطر با غلظت بالاتر ماندگاری بیشتری خواهد داشت و نیازی به استفاده زیاد نخواهد داشت. گاهی اوقات نت‌های یک عطر EDT و EDP می‌توانند کمی متفاوت باشند، بنابراین اگر به دنبال امتحان چیزی جدید هستید، فراموش نکنید که قبل از خرید امتحان کنید.ادکلن های EDP میزان غلظت بالایی از عطر را دارند، به همین دلیل ماندگاری بالاتری نیز دارند. ادکلن های EDT میزان غلظت عطر پایین تری نسبت به EDP دارند به همین دلیل در مقایسه با آن ها ماندگاری کمتر ولی پخش بوی بالاتری دارند. برای مطالعه بیشتر در ان زمینه لطفا به مقاله زیر مراجعه نماید. افتر شیو هم میزان غلظت عطر بسیار ناچیزی در خود دارد.

آیا امکان بسته بندی محصول به صورت هدیه وجود دارد؟

شما میتوانید برای محصول خود درخواست بسته بندی کادویی نمایید. در حالت پیش فرض ما برای این نوع بسته بندی هزینه ای دریافت نمیکنیم ولی اگر شما خواستار بسته بندی با کیفیت بالاتری باشید هزینه جداگانه ای برای آن دریافت خواهد شد. برای اطلاع از نحوه بسته بندی میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

آیا می توانم کارت هدیه پاریس آنلاین بخرم؟

شما قادر به خرید آنلاین کارت هدیه پاریس هستید. این کارت ها در دو نوع به صورت فیزیکی و آنلاین در دسترس میباشند. در خرید به صورت آنلاین شما این کارت را با 3 درصد تخفیف میتوانید خریداری نمایید.

بسته بندی کادو:

آیا امکان بسته بندی هدیه محصول من به صورت آنلاین وجود دارد؟

به صورت آنلاین می توانید هر کالای سفارش خود را با هزینه اندکی که در هنگام تسویه حساب محاسبه می شود بسته بندی کنید. به سادگی روی اقلام موجود در کیف خود "کادو بسته" را انتخاب کنید و از گزینه های مختلف ما انتخاب کنید. اگر چندین مقدار از یک کالا را خریداری می کنید، گزینه بسته بندی هدیه شما برای همه واحدها اعمال می شود. لطفاً به خاطر داشته باشید که در زمان اوج سفارشات ممکن است این سرویس در دسترس نباشد.

هشدار: به دلیل اینکه مرسوله شما با پست ارسال میگردد، اگر برای ایام خاصی مانند عیدها، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و ... سفارشی را مد نظر گرفته اید به دلیل حجم بالای سفارشات در شرکت پست این احتمال وجود دارد که مرسوله شما با تاخیر به دستتان برسد. لطفا از چند روز قبل سفارش خود را ثبت فرمایید تا به مشکل برنخورید.

همچنین در این ایام خاص به دلیل حجم بالای سفارشات شاید در لحظه کارشناسان ما نتوانند پاسخگوی شما باشند به همین دلیل لطفا از بخش تماس با ما پیام خود را ثبت فرمایید تا در اولین فرصت کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند و موضوع مربوطه را بررسی نمایند.

هزینه بسته بندی هدیه چقدر است؟

برای سفارش‌های شما پس از انتخاب بسته‌بندی هدیه به صورت رایگان، در تسویه‌حساب هزینه ای محاسبه می‌شود. برای شخصی سازی هدیه و نوع بسته بندی میتوانید پک بسته بندی مورد نظر خود را به صورت جداگانه خرید فرمایید تا روی محصول شما اعمال شود. اگر چند محصول خریداری مینمایید و خواهان بسته بندی شخصی سازی شده هستید برای هرکدام باید پک بسته بندی جداگانه تهیه فرمایید. اگر فقط برای یک نوع محصول بسته بندی ویژه میخواهید لطفا در قسمت یادداشت ها هنگام سفارش ، محصولی را که باید بسته بندی شود را مشخص فرمایید.

آیا می توانید هزینه سرویس بسته بندی هدیه را بازپرداخت کنید؟

متاسفانه هزینه بسته بندی چون به صورت شخص سازی شده است، قابل بازگشت نمیباشد.

من در حال خرید یک هدیه برای تحویل به آدرس دیگری هستم. آیا بسته حاوی فاکتور است؟

پاریس در راستای مسئولیت اجتماعی خود و حفظ محیط زیست از هیچ فاکتور کاغذی استفاده نمیکند، بنابراین هیچ کاغذی در بسته خود دریافت نخواهید کرد. شما تأیید سفارش و ارسال محصول را از طریق ایمیل و یا پیامک دریافت خواهید کرد.

چه چیزی را می توانم برای پیام کارت هدیه خود وارد کنم؟

می توانید حداکثر 60 کاراکتر را برای پیام کارت هدیه خود وارد کنید. پیام شما در یک خط و با حروف طلایی چاپ می شود و برای پر کردن تمام طول روبان ساتن قرمز تکرار می شود. ما مناسب ترین طول روبان را برای هدیه شما انتخاب می کنیم.

از چه اندازه جعبه کادویی برای هدیه من استفاده می کنید؟

ما طیف وسیعی از اندازه های جعبه هدیه را ارائه می دهیم و مناسب ترین اندازه را برای هدیه شما انتخاب می کنیم.

مشاوره با ما

برای سوالات خود با ما فرم زیر را پر کنید.