چند سال گذشته زمان خندهداری برای عطر بوده است، چرا که نحوه استفاده و لذت بردن از عطر تغییر کرده است. این دیگر فقط یک گام در روال زیبایی ما نیست، بلکه بخشی از تصویر بزرگتر از احساس، خرید و استقبال از روندها و حرکات فعلی است.
ما همانطور که برای سلام کردن به سال جدید آماده می شویم، به روند رو به رشد سال 2021، به علاوه روندهای رو به رشدی که در سال 2022 به آنها در دنیای عطر می پیوندند، فکر می کنیم.
عطرهای خوب را احساس کنید
یک رایحه خاص فقط به نحوه بوی آن مربوط نمی شود. یک عطر خوب می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند، بعد از یک روز پر استرس شما را آرام کند و حتی خاطرات خوشی را به شما یادآوری کند. در سالی که هر چیزی را که «احساس خوبی» را به ما القا میکند با دو دست گرفتهایم، تعجب نمیکنیم که رایحههای نشاطآور حاکم شدهاند!
آیا به دنبال یک رایحه اصلی با احساس خوب برای اضافه کردن به مجموعه خود هستید؟ به دنبال عطرهایی با نت های ترنج، یاس یا یلانگ بگردید یا عطرهای مورد علاقه ما را در اینجا بررسی کنید:
عطرهای برتر.
منطقه بندی عطر
آیا هر اتاق در خانه شما کمی شبیه به هم شده است؟
نگران نباشید، شما در این احساس تنها نیستید! برای کمک به ایجاد برخی از مرزها در همان چهار دیوار، شاهد ظهور یک روند سلامتی جدید بودیم که به نام « منطقهبندی عطر» یا «رایحهسازی» شناخته میشود. این شامل استفاده از رایحه های مختلف در اتاق های مختلف برای کمک به تقسیم افکار و فعالیت های روزانه شما است.
بیشتر کشف کنید و ببینید که این موضوع چگونه می تواند به شما در ایجاد مناطق مثبت در خانه شما کمک کند:
منطقه بندی عطر چیست؟
پایداری
با توجه به اینکه پایداری بیش از هر زمان دیگری در ذهن ماست، جای تعجب نیست که یکی از داغ ترین موضوعات عطر سال است. جدای از بوی یک عطر، بسته بندی قابل بازیافت و سازگاری با محیط زیست یک عطر، هر دو عامل مهمی در انتخاب عطر جدید هستند. با توجه به این موضوع، برندهای بیشتری در مورد بطریهای قابل پر کردن مجدد، مسیر MUGLER را دنبال میکنند. سپس شفافیت مواد تشکیل دهنده وجود دارد که باید در مورد آن فکر کنید، چه گیاهخواری باشد یا بدون ظلم، و اینکه آیا نام تجاری با ارزش های شما مطابقت دارد.
ممکن است در حال حاضر کمی میدان مین به نظر برسد، اما در فروشگاه عطر، ما متعهد هستیم که به شما کمک کنیم «وقتی بوی خوبی میدهید احساس خوبی داشته باشید». فقط تعهدات و اهداف پایداری ما را در اینجا بررسی کنید.
عطرهای کاربردی
در حالی که ما خواستار عطرهایی هستیم که بیشتر به ما میدهند، نسل دیگری از عطرها امسال ظهور کرده است،به نام عطرهای کاربردی.
رایحههای کاربردی که در زیر دسته «سلامتی» دستهبندی میشوند، ساخته شدهاند تا به بخشهای خاصی از مغز ما ضربه بزنند (حس بویایی ما ارتباط تنگاتنگی با نحوه تفکر و احساس ما دارد) تا واکنشهای متفاوتی مانند تمرکز یا انرژی را تحریک کنند. چشمگیر است، درست است؟
عطرهای کاربردی هنوز در بازار نسبتاً جدید هستند، بنابراین این فضا را تماشا کنید!
رایحه های نوستالژیک
هیچ پنهانی از احیای ترندهای دهه 90 و نوپاهای اولیه امسال وجود نداشته است! زیبایی Y2K شاهد تجدید حیات در زیبایی، مد و عطر بوده است. چه خودتان در این دوران زندگی کرده باشید و دوباره با یک علاقه مندی از دست رفته آشنا شده باشید (سلام کنجکاو از بریتنی اسپیرز، ما دلتنگ شما شدیم) یا برای اولین بار است که آنها را کشف می کنید، چیزی کاملاً ساده و در عین حال آرامش بخش در مورد نوستالژی وجود دارد و ما همه طرفدار آن هستیم اگر به دنبال آشنایی با رایحه های محبوب گذشته بوده اید، نگاهی به بهترین عطرهای محبوب دهه 2000 بیندازید که ما هنوز هم آنها را دوست داریم.
نوآوری های بازیگوش عطر
عطر در حال تغییر است. سال 2021 این موضوع را ثابت کرده است. در حالی که برخی از برندها بر روی پایداری و رفاه خود تمرکز کردهاند، برخی دیگر (یعنی پاکو رابان) راههای مبتکرانه و سرگرمکننده را برای جان بخشیدن به عطر کاوش کردهاند. امسال، ما با فانتوم آشنا شدیم - اولین عطر "متصل" که اتفاقاً یک ربات نیز هست! هنگامی که ترکیب گرم و تند لیمو، وتیور، اسطوخودوس و وانیل چوبی را تجربه کردید، یک دنیای آنلاین کامل برای کشف وجود دارد! به سادگی روی یک گوشی در بالای بطری ربات ضربه بزنید (اندازه های 100 میلی لیتر و 150)، و می توانید در دنیایی از موسیقی، فیلترها و بازی ها جستجو کنید! این یک سطح کاملاً جدید از عطرسازی است، و در فروشگاه عطر، ما نمیتوانیم منتظر بمانیم تا ببینیم بعدی چه خواهد شد.
بزرگترین انتشارات 2021
ما نمیتوانستیم مهمترین ترندهای سال را بدون شناخت برخی از بهترین عطرهای موجود در قفسههایمان مرور کنیم. MUGLER یک بار دیگر ما را با الهه بیگانه فوقالعاده زنانه و قابل شارژ مجدد خود خوشحال کرد. در حالی که GUCCI با عطر گلی و شیرین خود Flora Gorgeous Gardenia و فراموش نکردن Sauvage Elixir از Dior، شادی را خرید، رایحه ای جسورانه، با غلظت فوق العاده، که رایحه نمادین آنها را به اوج می رساند! آیا هیچکدام از اینها رایحه سال شما شد؟
ترندهای عطر 2022
آینده عطر امیدوار کننده به نظر می رسد (و قرار است بوی شگفت انگیزی داشته باشد). بنابراین، در حالی که به سال جدید می نگریم، این چیزی است که انتظار داریم در سال 2022 به رشد خود ادامه دهیم و نگاهی داشته باشیم به روندهای رو به رشد و آینده که از ژانویه به بعد بسیار زیاد خواهد بود. با توجه به اینکه پایداری یکی از موضوعات مورد بحث در هر صنعتی است، انتظار داشته باشید که در سال جدید شاهد تعهدات و تلاش های بیشتری از سوی برندها باشید. ما در مورد بستهبندی بیشتر صحبت میکنیم که سیاره را در اولویت قرار میدهد (یعنی قابل بازیافت و پر کردن مجدد)، مواد طبیعی بیشتر و شفافیت بیشتر. موضوعات دیگری که همچنان بر لبان همه خواهد بود عبارتند از عطرهای خوشبو و کاربردی و البته مفاهیم نوآورانه جدید از دنیای عطرسازی. در مورد روندهای جدید، شایعات در حال چرخش هستند، و ما از احتمال اینکه نت هایی مانند هلو، چای سبز و مرکبات در مرکز توجه قرار گیرند و شاهد تنوع و گنجاندن بیشتر در دنیای عطر باشیم، خوشحالیم. زمان های هیجان انگیزی در پیش است!