شاید تاکنون برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید محصول از فروشگاه عطر و ادکلن پریس و یا سایر فروشگاه های اینترنتی در هنگام ثبت سفارش خود به مشکل برخورد کرده باشید :
اگر از موبایل از گوشی تلفن همراه و یا تبلت استفاده میکنید در گام اول مرورگر خود را تغییر دهید و دوباره تلاش کنید چناچه مشکل رفع نشد در گام بعدی دستگاه خود را از موبایل و یا تبلت به لپ تاپ و یا کامپیوتر های خانگی ( دسکتاپ ) تغییر دهید و دوباره سفارش خود را نهایی کنید چنانچه به هر دلیلی مشکل رفع نشد ابتدا اینترنت خود را تغییر داده و با یک asp دیگر تلاش کنید و اگر بازهم مشکل رفع نگردید میتوانید به بخش تاریخچه مرورگر خود با فشردن کلید های ترکیبی ctrl+H مراجعه کرده و کش و کوکی تاریخچه مرورگر خود را پاک کنید.
چنانچه به هر دلیل مشکل شما رفع نگردید میتوانید با پشتیبانی سایت که در لینک زیر قرارداده شده است تماس فرمایید تا سفارش خود را نهایی کنید. برای ثبت سفارش میتوانید اینجا کلیک کنید.